Diskuse

Přes hluk města přestáváme slyšet tlukot našeho srdce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Taktéž mě kolikrát vlastní zastavení udiví v  tom, jak dlouho jsem chvátal od jednoho k druhému, či investoval svůj čas, aniž by v tom byl prožitek. Naštěstí jsem po delší době našel práci, ve které můžu i v plném poběhu prožívat zastavení v přítomnosti. Do přírody to také nemám daleko. Nedávno mne tam stihla má první alergická reakce. Oteklej jako po rvačce jsem odcházel se slovy. Mám Tě rád, navštěvuju Tě a Ty na mě s pylem? Mrcho nevděčná!!! I tak jsem na to vyzrál. Když se mi šichta protáhne do třetí, čtvrté hodiny ranní, počkám chvíli a pak si vyrazím na ta samá místa užít východ slunce, kdy je pyl bržděn v rozletu padlou rosou :) Šach mat a kráse zdar! Mějte se blaze a zastavujte a zpomalujte co to dá :)

0 0
možnosti
DZ

Hezky napsáno. Rozumím Ti. Posílám úsměv :-)

0 0
možnosti